sâmbătă, 13 septembrie 2014

15 Septembrie

Mai sunt câteva zile şi începe un nou an şcolar. Sunt doi ani consecutivi de când lucrez cu copii de clasă pregătitoare. Fără a avea pretenţia că aceasta reprezintă garanţia succesului în acest an şcolar, un avantaj tot pot găsi: merg pe cărări deja "bătătorite" şi-mi este clar la ce să mă aştept.

Cu siguranţă, va fi o zi plină de emoţii: emoţii mari de părinte, emoţii uriaşe de copil, emoţii de dascăl. Cu toate acestea, îmi doresc să fie o zi memorabilă, plăcută pentru micii mei elevi de clasă pregătitoare.

Ce le-am pregătit? Iată!

1. Chestionare pentru părinţi- care vor fi utile, cu siguranţă, în întocmirea fişelor psiho-pedagogice, în completarea catalogului şi pentru multe alte statistici care îmi vor fi cerute pe parcursul anului şcolar.
Chestionarul îl puteţi descărca de aici.

2. Pliante cu informaţii generale despre şcoală, numere de telefon utile, planul cadru, necesarul de rechizite, câteva poezii şi citate despre şcoală şi educaţie.
Pliantul îl puteţi descărca de aici.

3. Cartonaşe de pus pe bancă, cu numele fiecărui elev şi câte un ştrumf, pentru băieţei și câte o ştrumfiţă, pentru fetiţe. Am încercat să găsesc mai multe modele. Astfel, fiecare cartonaş devine unic, precum copilul care-l poartă.
Şablonul cartonaşului e aici.

4. Ecusoanele de pus la guler le-am cumpărat şi le-am personalizat. Deocamdată am trecut doar scoala şi numele elevului dar urmează ca în locul liber din partea dreaptă să ataşăm şi o fotografie a acestuia.

5. Pentru că e prima zi, iar copilaşii nu vor avea pacheţel cu mâncare, le-am pregătit câte un măr frumos şi sănătos, deja spălat, numai bun de ronţăit.

Mult succes!
Cu drag,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu