miercuri, 26 noiembrie 2014

1 Decembrie- Ziua Naţională a României, prin ochii copiilor mei

An de an sărbătoresc alături de elevii mei Ziua Naţională a României şi de fiecare dată încerc să le aduc ceva nou care să-i sensibilizeze, care să-i facă mândri de ţara lor, de originile lor româneşti.

Vom vorbi şi de această dată despre Marea Unire, le voi citi Legenda tricolorului, de Andrei Ciurunga, le voi spune curiozităţi despre simbolurile naţionale.
Găsiţi toate acestea aici,  într-o prezentare care explică pe înţelesul copiilor semnificaţia zilei de 1 Decembrie.

Nu trebuie uitate Imnul de Stat al României,  aici (este o prezentare care îi ajută pe elevi să înveţe uşor Imnul de Stat al României) şi nici Hora Unirii aici.
În anul acesta, le-am pregătit copilaşilor mei diplome de românaşi şi româncute precum şi fundiţe tricolore de pus la rever. Diplomele le puteţi descărca de aici sau de aici. Alte idei de ornamente pentru rever găsiţi aici

Idei de lucrări practice legate de acelaşi subiect  găsiţi aici ("Hora") şi aici ("Costumul popular")
Eu mi-am propus realizarea unor mici lucrări practice pentru acest eveniment şi iată, vin cu detalii şi imagini.

O Zi a României minunată, vă doresc!
Cu drag,

4 comentarii:

casuta gandurilor mele spunea...

Multumesc !

Loreta Țivlea spunea...

Cu multă plăcere! Te mai aştept.

Simona spunea...

Foarte utile! Mulțumesc frumos!

Gianina spunea...

Mulțumesc și eu pentru materiale!Chiar dacă mi-ar fi fost de folos la sărbătorile trecute,cu siguranță mă vor inspira la cele viitoare.

Trimiteți un comentariu