marți, 11 noiembrie 2014

„Ploaie de vară” - tehnici de lucru

Ploaie de vară: colaj + pensulaţie + desen creioane cerate;
Ploaie de vară-tehnici de lucru (4)
Ploaie de vară-tehnici de lucru (4)
Ploaie de vară-tehnici de lucru (4)
Ploaie de vară-tehnici de lucru (4)
Ploaie de vară-tehnici de lucru (4)
Tehnica şi talentul micilor mei artişti lovesc din nou. Astăzi temă inedită: "Ploaie de vară", căci de unde curcubeu toamna. În fine, ne-am distrat de minune pentru că nici ei nu se aşteptau să răsară picături de ploaie şi bălţi de apă în timp ce colorau cu albastru, iar mirarea le-a fost însoţită de "Aaaaaa!", "Uite!", "Și la mine!", "Doamna, la mine apar nişte litere!" etc.

Iată de ce:
1. Am dat elevilor mei câte o planşă, fără să le spun că eu deja desenasem cu creion cerat alb ploaia şi bălţile de pe jos. Adevărul este că nici nu se observa dacă nu erai foarte atent.
2. Am repetat împreună culorile curcubeului şi am trasat linii curbe pentru fiecare, obţinând un minunat curcubeu cerat de care apa refuză să se lipească.
3. Am aplicat culoare pentru fond folosind multă apă şi surpriză: afară plouă!
4. Am lipit animăluţele deja decupate de acasă.

Ce spuneţi nu aveţi nostalgia verii?
Cu drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu