marți, 18 noiembrie 2014

Arte plastice-tehnici de lucru: „Copac înflorit”

Copac înflorit: pensulaţie + colaj + tamponare;
Astăzi am copăcit şi chiar dacă este toamnă târzie, am creat un copac vesel, înflorit. Adevărul este că am cam epuizat temele de toamnă şi a devenit chiar banal să tot desenăm acest anotimp. Aşa că, ne-am bucurat de o zi însorită, fie şi numai pe hârtie.

Iată cum am procedat:
1. Am dat fondul planşei utilizând un şerveţel umed pe post de pensulă. Astfel, acoperiţi mai uşor întregul spaţiu de lucru.
2. Am desenat cu pensula udă pomişorul.
3. Am lipit florile de popcorn. Ba cred că mai mult le-am mâncat, de aceea sunt cam golaşi copăceii.
4. Am tamponat cu  culoare centrul florilor, utilizând beţişoare igienice.

Ce spuneţi, nu sunt nişte copaci delicioşi?
Cu drag,

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu