joi, 27 noiembrie 2014

Masca lui Moş Nicolae

Moş Nicolae e un binefăcător sfios care aduce daruri copiilor cuminţi, în seara de 5 decembrie, fără să fie văzut de cineva. Copilaşii nazdrăvani primesc doar nuieluşe pentru a fi avertizaţi asupra purtării lor. 

Copil fiind nu mi-l imaginam prea clar pe Moş Nicolae şi cum nu este o figură atât de populară ca Moş Crăciun, de exemplu, am descoperit că nici elevilor mei nu le era prea clară figura acestuia. Ca atare, am realizat o mască de Moş Nicolae.

Masca lui Moş Nicolae este un proiect simplu de realizat dacă veţi oferi deja decupate elementele necesare. Elevii micuţi de clasă pregătitoare, cu siguranţă, nu vor reuşi să ruleze pe foarfecă acei cârlionţi necesari pentru barbă şi nici nu vor putea decupa corect farfurioarele de carton. Mie mi-a luat aproximativ trei ore să pregătesc materialul necesar pentru 23 de măşti. Restul a fost simplu de asamblat, iar lucrările au ieşit perfect.
Moș Nicolae
Moș Nicolae
Moș Nicolae
Moș Nicolae
Sursa mea info aici:
  http://jocuripentrucopiimarisimici.blogspot.ro/2014/11/crafturi-cu-mos-nicolae.html
Moș Nicolae
Pentru o activitate antrenantă vă propun şi cântecelul "Ghetuţele lui Moş Nicolae". Noi l-am învăţat, l-am cântat, voi puteţi doar să-l ascultaţi. Oricum aţi proceda, tot bine este. Nu uitaţi, însă, să dăruiţi! Moş Nicolae e în noi şi stă în puterea noastră să presărăm fericire în jurul nostru.

Spor!
Cu drag,
Loreta Țivlea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu