marți, 5 mai 2015

Călătorie prin Sistemul Solar

Călătorie prin Sistemul Solar
Călătorie prin Sistemul Solar
Sistemul Solar
Sistemul Solar
Sistemul Solar
Sistemul Solar
Sistemul Solar
Sistemul Solar
Astăzi am încheiat capitolul despre Univers și planetele Sistemului Solar. Pentru a marca acest eveniment am organizat o călătorie imaginară printre planete, am văzut scurte filme despre Soare, despre modul în care s-au format planetele, am cântat și da, ca de obicei, am desenat.

Pentru că în ulmul timp abordăm tehnici de lucru mai puțin utilizate, astăzi am hotărât să desenăm cu creta colorată, nu pe asfalt cum v-ați fi imaginat, ci pe carton negru. De ce cu creta? Simplu! Copiii iubesc acest material, iar lucrul direct cu degetele pe coala de hârtie le oferă  posibilitatea de a percepe spațiul nu numai vizual ci și tactil.

În încheiere am cântat. Dacă și voi doriți să învățați fără efort planetele Sistemului Solar, găsiți aici cântecelul (versuri, melodie și o prezentare atractivă).

Călătorie plăcută și vouă!
Cu drag,
Loreta

2 comentarii:

Unknown spunea...

Interesant mod de lucru cu copiii; ei trebuie atrasi cu activitati care sa le placa si sa le trezeasca curiozitatea. Nu am mai auzit de desen pe carton negru cu creta colorata, dar vad ca a iesit foarte bine! Felicitari!

Loreta Țivlea spunea...

Mulțumesc pentru aprecieri! Dacă se poate desen cu creta colorată pe tablă și pe asfalt, sigur merge și pe alt suport de culoare închisă. Copiilor le plac activitățile variate și inedite.

Trimiteți un comentariu