duminică, 7 iunie 2015

Ariciul - colaj cu semințe de floarea-soarelui

E deja vară și fără să vreau, am constatat că s-au copt dudele. Plecasem de acasă cu oarece treabă și pe singurul petec de umbră din colțul străzii am văzut morman de dude albe. Ei, zic, s-au copt iar eu am rămas datoare copiilor cu o explicație. Dar să vă lămuresc de ce mă agit atât de dude.

Pe toamna trecută am citit elevilor mei „Puii de arici”, după Ionel Pop și am constatat că știau mai multe despre arici ori despre elefanții africani și aproape nimic despre dude. Poate că nu mai sunt dudele astea atât de populare ca în timpul copilăriei mele, dar ei, mititeii, nici nu știau ce-s acelea. Atunci le-am promis că vom reciti povestea după care vom merge la „vânătoare” de dude, când se vor coace. Acum, sincer, mă mai gândesc dacă ar trebui să-i las să le guste ori ba, dar le voi da „temă” pentru acasă să experimenteze împreună cu părinții senzațiile copilăriei de altădată și să vină să-mi povestească dacă le-au plăcut ori nu. Astfel se vor simți cu toții stăpâni pe propriile decizii. De promisiunea de a reciti povestea mă voi tine, mai ales că lor le-a plăcut mult.

Și mai am o surpriză, așa... în completare: „Ariciul”, colaj cu materiale naturale și hârtie colorată.
Ariciul - colaj
Ariciul - colaj
Ariciul - colaj
Ariciul - colaj
Ariciul - colaj
Dacă și voi vreți să realizați colajul, nu vă rămâne decât să priviți imaginile de mai sus și să urmați pașii de lucru.

Spor vă doresc!
Cu drag,
Loreta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu