vineri, 4 septembrie 2015

Back to school- idei de materiale pentru prima zi de școală

De când am devenit conștientă de propria persoană, septembrie a reprezentat pentru mine începutul de an școlar. Adevărat că, la început emoțiile mele de septembrie erau un amestec de teamă și curiozitate, de bucurie și tristețe, de speranțe, vise, zâmbete, lacrimi, mirosuri noi și clopoțelul!!! Da, n-am să uit niciodată sunetul clopoțelului copilăriei mele și n-am să uit cum îmi bătea inima, atât de tare încât puteam să o simt, să o aud. Cred că aceste trăiri intense nu m-au lăsat să stau niciodată departe de școală. 

Anii au trecut repede și m-am trezit într-o zi de toamnă că am schimbat ghiozdanul din spate cu catalogul de sub braț. Acum emoțiile mele de toamnă sunt legate de emoțiile copiilor. Aștept cu inima cât un purice să sune clopoțelul și să retrăiesc alături de ei emoțiile copilăriei mele. Îmi place să simt vibrația sufletelor tinere, îmi place să-i văd cum le cresc aripi, cum prind curaj, cum se desprind de mâna mamei și învață să viseze. Le simt inimile cum izbesc în neștire coșul pieptului, le văd lacrimile și curiozitatea și pentru o zi redevin copil, iar viața mea capătă sens cu primul sunet de clopoțel la începutul toamnei. 

În anul acesta am bobocei de clasa întâi. Ne-am cunoscut, ne-am împrietenit, ne-am jucat împreună un an întreg. A venit timpul să ne revedem și să le confirm „bănuielile”, cum că ar fi școlari cu acte-n regulă și că avem de cucerit lumea împreună. Și, cu toate emoțiile și curiozitățile rostite sau nerostite, îmi doresc să fie o zi de păstrat în amintire. Pentru aceste momente pregătesc copilașilor mei mici suveniruri. 

În acest an le-am confecționat creioane cu surprize pentru părinți și copii.
creion
Părinții vor găsi la interiorul lor răspunsul la câteva întrebări referitoare la structura anului școlar și necesarul de rechizite școlare, iar copilașii vor descoperi ceva dulce. Materialul informativ îl puteți găsi aici.

Mod de realizare:
Back to school
Back to school
Alte idei pentru începutul anului școlar găsiți aici.

Mult succes!
Cu drag,

Un comentariu:

Trimiteți un comentariu