vineri, 18 septembrie 2015

Sistemul osos uman

Sistemul osos uman
Vă mărturisesc că am fost un pic sceptică în legătură cu lecțiile de anatomie predate la clasa întâi. Însă, mă bucur că m-am înșelat. Credeam că o abordare prea detaliată a sistemului osos, spre exemplu, ar putea fi înfricoșătoare pentru  copilașii de 6-7 ani. 

Ca să mă asigur că nu se vor speria, i-am întrebat mai întâi dacă le este frică de scheletul uman. Au sărit cu toții spunându-mi că de Halloween au avut costume cu oase și li s-a părut distractiv. Ok! Am obținut girul lor. M-am bucurat să-i văd chiar curioși de temă. Cred că intuiau că le voi pregăti o activitate captivantă. 

Am pregătit ca suport o prezentare ppt despre sistemul osos uman. Dacă doriți, o puteți descărca de aici. Am pus în această prezentare imagini tridimensionale ale sistemului osos, ușor de acceptat și de privit de copii. 

Manualul oferă o gamă largă de exerciții, pe care le-au rezolvat cu plăcere și destul de ușor. Asta m-a bucurat. 

În fixare am abordat o tehnică nouă pentru ei: colaj cu paste făinoase, pe tema sistemului osos. Am așezat os cu os, l-am potrivit și l-am numit pe fiecare. Lucrările noastre au fost sugestive. Priviți!
Sistemul osos uman
Sistemul osos uman
Sistemul osos uman
Sistemul osos uman
Sistemul osos uman
Sistemul osos uman
Sistemul osos uman
La sfârșitul activității de astăzi, o fetiță deja îmi propunea să discutăm și despre organele interne. Deci, rămâneți aproape! Vom continua seria lecțiilor de anatomie.

Succes!
Cu drag,

3 comentarii:

Unknown spunea...

Cu ce ati lipit pastele, cu aracet?

Unknown spunea...

Cu ce ati lipit pastele, cu aracet?

Loreta Țivlea spunea...

Am folosit și aracet și lipici solid. Lipiciul solid, însă, trebuie să fie de bună calitate dacă vreți să țină, iar la lipire să folosiți cantitate mare.

Trimiteți un comentariu