miercuri, 16 decembrie 2015

Ornamente pentru Crăciun realizate din pastă de modelaj pe bază de sare

Astăzi am organizat copilașilor clasei mele un atelier de lucru cu decorațiuni pentru Crăciun, obținute din pastă de modelaj pe bază de sare.  Pasta de modelaj făcută în casă este un material de lucru ieftin, ușor de obținut și utilizat și un produs nontoxic. Dacă nu știți cum se poate obține, puteți consulta rețeta folosită de mine aici

O altă idee de activitate, care are la bază pasta de modelaj pe bază de sare, puteți găsi aici.

Eu am pregătit decorațiunile ornamentate astăzi cu câteva zile înainte, le-am modelat și le-am uscat, astfel încât în fața copiilor au ajuns gata întărite și numai bune de decorat. 

Iată ce-a ieșit!
Ornamente pentru Crăciun
Ornamente pentru Crăciun
Ornamente pentru Crăciun
Ornamente pentru Crăciun
Ornamente pentru Crăciun
Ornamente pentru Crăciun, casă de Crăciun
Spor! 
Cu drag,
Loreta Țivlea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu