duminică, 21 februarie 2016

Patru modele de felicitări pentru 8 Martie

Felicitările sunt proiecte foarte apreciate de copilașii clasei mele. Primesc aproape zilnic felicitări, mici bilete ori simple desene de la elevii mei, prin care-mi declară diverse: de la dragostea lor până la anumite temeri. Uneori primesc scuze sub forma unor felicitări, deși nu le-am cerut niciodată un astfel de lucru. Felicitările sunt un fel de cale de comunicare. Le place să le lucreze și se exprimă foarte original prin intermediul lor.

Felicitările de mai jos au fost realizate împreună cu copiii mei ori urmează să fie lucrate. Sper să vă inspire.

1. Felicitarea inimioară
Felicitări pentru 8 Martie
2. Felicitare cu lalea
Felicitări pentru 8 Martie
3. Felicitare de 8 Martie
Felicitări pentru 8 Martie
4. Felicitare cu flori din resturi de creion ascuțit
Felicitări pentru 8 Martie
Spor!
Cu drag,
Loreta
                

3 comentarii:

naomi spunea...

Aveți șablon pt felicitare inimioara? Multumesc!

Gianina spunea...

Bună dimineața! Inimioara ați făcut-o după șablon?

Loreta Țivlea spunea...

Nu, nu am făcut-o după șablon. E o inimă, ce șablon să-i fac? Am trasat-o cu mâna și am decupat-o. Atât! Spor în toate!

Trimiteți un comentariu