luni, 22 iunie 2015

Caiet de evaluare pentru clasa a III-a

Caiet de evaluare pentru clasa a III-a sau „Cum se poate transforma prietenia în ceva productiv”, așa aș numi prima lucrare pe care am reușit să o public alături de cea mai bună prietenă, colegă, confidentă...etc și lista ar putea continua la nesfârșit.
clasa  III-a
Se spune că timpul le așază pe toate în matca lor: durerea se vindecă, ranchiuna dispare, iar prietenii de conjunctură se dau duși, fie că dispare miza, fie că piere interesul. Astfel m-am trezit după o viață de om că am un singur prieten. Un singur prieten adevărat, așa cum vă doresc și vouă, cu care să pot să râd, cu care să pot să plâng, pe care să-l sun când mă bucur și tot pe el să-l sun când am nevoie, de care să nu mă tem că mă judecă sau că-mi speculează slăbiciunile, cu care găsesc subiecte în comun chiar dacă n-am făcut nimic remarcabil în ultima vreme sau chiar dacă nu ne-am mai văzut de un an, un prieten în fața căruia nu simt nevoia să port „masca”, un prieten care nu așteaptă nimic, nu cere nimic, doar este.

Din prietenia aceasta în care fiecare a investit cât a simțit, din care fiecare a luat cât a avut nevoie, pe care am crescut-o ca pe un copil mic și am dus-o cu noi mai departe, a apărut și primul material destinat mai mult altora și mai puțin nouă, a apărut primul Caiet de evaluare destinat elevilor de clasa a III-a, publicat la Editura Natis din Craiova.

Titlul sună ușor sec, dar vă asigur că am pus între scoarțe toată dragostea, pasiunea, știința și dorința unui dascăl, căci am lucrat ca unul, deși am fost la distanță, fără să calculăm „cât” și nici „ce” a pus fiecare, ci „cum” trebuie să facem pentru un rezultat excelent. Și da, materialele s-au potrivit de minune, caietul a văzut lumina tiparului, iar voi puteți să-l consultați.
clasa a III-a
Copiii și dascălii au la dispoziție 30 de teste pentru limba și literatura română, matematică și științe, alături de descriptori de performanță pentru evaluare sau autoevaluare.

Spor în toate!
Cu drag,
Loreta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu