joi, 4 iunie 2015

Vaza cu flori

Dacă e vară, clar sunt flori, multe flori de primit și dăruit. Și cum ne era necesară o vază, ne-am străduit astăzi și am realizat fiecare câte una. „Vaza cu flori” de astăzi este realizată în tehnica decolorării cu picul. Practic am recapitulat linia-element decorativ și am aplicat această temă într-o tehnică deja cunoscută de voi, dar nouă pentru elevii mei.

„Vaza cu flori”- elevi 6 ani
Tehnica decolorării cu picul
Tehnica decolorării cu picul
Tehnica decolorării cu picul
Tehnica decolorării cu picul
Tehnica decolorării cu picul
Tehnica decolorării cu picul
Tehnica decolorării cu picul
Tehnica decolorării cu picul
Iată cum am procedat:

1. Am decupat un șablon pentru vază și l-am folosit în trasarea contururilor.

2. Am pictat vaza rezultată și fondul lucrării cu pensula și cerneală albastră, tonurile fiind realizate variind cantitatea de apă adăugată.

3. După uscare, am „desenat” cu picul ornamentele de pe vas și florile.

4. Florilor le-am adăugat culoare folosind creioanele cerate.

Voi cum procedați?
Cu drag,  
Loreta Țivlea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu