miercuri, 25 noiembrie 2015

Ghete pentru Moș Nicolae

Sărbătoarea Sfântului Nicolae îmi este tare dragă atât prin simbolistica sa cât și pentru faptul că deschide șirul lung de bucurii al sărbătorilor de iarnă. 

Copilașii clasei mele așteaptă cu nerăbdare aceste sărbători. An de an le dau posibilitatea să se pregătească din vreme.  Nu urmăresc neapărat pregătirea lor practică cu scrisori și ciuboțele pentru Moș Crăciun ori Moș Nicolae, ci le las un timp mai lung de gândire, de acomodare cu atmosfera specială de sărbătoare, de interiorizare a emoțiilor ce apar cu această ocazie. Din acest motiv, poate, încep ceva mai devreme pregătirile.

Ghetuțele pe care le-am pregătit astăzi sunt un proiect foarte simplu de realizat și foarte plăcut.
Ghete pentru Moș Nicolae
Ghete pentru Moș Nicolae
Ghete pentru Moș Nicolae
Mod de realizare:
-Listați șablonul ghetuței pe o coală colorată în roșu ori pe coală albă.  Eu prefer să le las copiilor bucuria de a-și colora ghetuțele după cum le place.
-Decupați ghetuța și lipiți la vârf și călcâi lăsând liberă parte unde veți înșireta panglica verde.
-Aplicați câteva găuri cu perforatorul, puneți șiretul și decorați cum vă place. Eu am decorat blănița de la gura ghetei cu pastă corectoare albă. Voi procedați cum doriți. Puteți aplica glitter ori vată albă.

Pentru a completa activitatea vă propun cântecelulGhetuţele lui Moş Nicolae".

Spor!
Cu drag,
Loreta Țivlea
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu