joi, 18 februarie 2016

Portretul mamei

Activitățile ce preced Ziua Femeii pot fi foarte variate. Însă, realizarea portretului mamei dă posibilitatea copiilor să-și manifeste atât sentimentele cât și creativitatea.

Copilașii mei (din clasa întâi) nu sunt la prima experiență în realizarea de portrete. Realizarea autoportretului s-a dovedit a fi un proiect mai simplu și mai plăcut decât anticipasem. Atunci am stabilit câteva criterii de care trebuie să țină seama când demarează un astfel de proiect (paginare, cromatică, expresivitate). Mărturisesc, mă așteptam la imagini care să nu surprindă realitatea. Văzându-le, i-am apreciat pentru creativitate și sinceritate. Am prins curaj și am plusat. I-am rugat să-mi realizeze și mie portretul. Rezultatul a fost surprinzător. Copiii mei reușiseră să prindă esențialul și să aplice cele învățate.

Acum, la aproape un an distanță, am descoperit cu bucurie că și-au amintit cele discutate, iar portretele mamelor sunt minunate.
„Portretul mamei”-elevi 7 ani
Portretul mamei
Portretul mamei
Portretul mamei
Voi cum procedați?
Cu drag,
Loreta
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu